El meu Avi

El meu Avi

http://www.youtube.com/watch?v=4uOiAcxewtA

dilluns, 12 de juliol del 2021

Publicat per David Canals i Casas xulu6969 a 10:59
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Dades personals

La meva foto
David Canals i Casas xulu6969
I ja no tinc trenta-i-tants
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  2021 (35)
    • ►  de novembre (1)
    • ▼  de juliol (15)
      • Sense títol
      • Seat 1430 del 1969
      • El meu Avi
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969
      • Seat 1430 del 1969 amb Motor Longitudinal ...... ...
      • Seat 1430 del 1969 amb Motor Longitudinal .......
      • Seat 1430 del 1969
    • ►  de juny (19)
  • ►  2014 (1)
    • ►  de febrer (1)

Sis-cents vint-i-cinc euros. Assegurança i cotxe!!

lunes, 2 de enero de 2012 18:03:10 CET Asunto: Sis-cents vint-i-cinc euros. Assegurança i cotxe!! Ei,pipol!!!!! Va ser quan el cotxe no acabava d'anar massa fi, on fent-me el tonto. El vaig dur al mecànic perquè em digués què era.on sentia com si arrossegués alguna cosa per terra. Com que el mecànic em va dir que millor cotxe nou,ha estat quan la meva mare ha trobat una clienta que es venia dos cotxes. Un de benzina per tres-cents euros,i un diesel per més calés. De fa uns anys que el diesel ja ha passat a la història, i ara m'encanta la benzina. Quedant-me el de benzina,he vist que està vell però que funciona bé,relativament. On duent-lo al Marià,el Jordi em va dir de fer distribució. On li vaig demanar al Marià si em deixaria fer-la al seu taller. Quedant d'acord,ja m'hi passaré. Doncs ha sigut el u de gener,que anant al banc per veure quan pujaria l'assegurança del cotxe,la sorpresa o no ha estat quan he vist que em cobren tres-cents vint-i-cinc euros per l'assegurança. Més bé de preu que el cotxe. Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!! Això ja passava quan anava amb el Seat 1430 del meu avi de l'any 1969. Que valia més l'assegurança que el cotxe. De pagar cinc-cents noranta euros per l'assegurança del Opel Kadett a tres-cents vint-i-cinc al Wolsvagen Polo,collons si hi ha diferència. Ho podria haver fet abans, collons!! I crec que xupa com un encenedor sense préme'l massa. Sort!!!!!!!!

Amb l'ITV del 2001 .....

Amb l'ITV del 2001 .....
I va córrer fins el 2003.Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

Seat 1430 del 1969 amb Motor Longitudinal

Seat 1430 del 1969 amb Motor Longitudinal
Amb teranyines incloses.Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

Seat 1430 del 1969 amb Motor Longitudinal

Seat 1430 del 1969 amb Motor Longitudinal
Amb teranyines incloses.Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969
A 150 km/h a 5000 voltes

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969
A 150 km/h a 5000 voltes

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969
Amb l'ITV fins el 2001

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969
A 150 km/h a 5000 voltes

70 Quilòmetres en punt mort!

martes, 21 de agosto de 2012 20:48:46 CEST Asunto: 70 Quilòmetres hora,en punt mort!! Ei,pipol!!!!! Tot va començar quan encara no tenia carnet de conduïr. Doncs que agafava el cotxe del meu avi, un Seat 1430,sense sortir de casa, fent maniobres. Això era casi cada dia que em quedava sol a casa. Mica en mica, agafant-li confiança i que cada vegada li costava més calar-se. Ja que és cotxe de Benzina. Doncs que va ser quan ja començava a fer voltes a la cantonada. I cada dia, la feia més gran. Va ser, quan tinguent un gos que sempre que obries la porta sortia al carrer. Doncs quan s'escapava, l'anava a buscar amb el cotxe. De tal manera, que quan l'atrapava. Pujava al seient del acompanyant. I com que li agradava anar amb cotxe, tot i fotres d'òsties contra el vidre degut a la falta de pràctica. Doncs que a la que obria la porta del carrer, ja el tenia enganxat al cotxe per fer de copilot. Em servia de professor. Ja que si no anava contra el vidre, volia dir que ho feia bé. Agafant-li la pràctica, i que cada dia feia la volta més gran. Va ser quan el vaig vulguer fer córrer per la c-17, per veure quan agafava. Posant-lo a 150 Quilòmetres/hora, no agafava més. Vaig dir-me que ja he fet el tope, i ara t'has de treure el carnet B. Treient-me el carnet l'any 99, va ser quan el primer cotxe compartit perquè no et clavin amb el seguro. Va ser el Seat 1430. Tots tres germans hem començat amb el 1430 del meu avi de l'any 1969. El que tenen aquests cotxes antics, és que xupen molt. Tot i anar a 2000 voltes perquè el consum sigui el mínim. Ja que si el fas córrer, se't en va tranquil-lament als 20 litres al 100 Quilòmetres. Una burrada!! Doncs bé, a la que agafava una baixada. De seguida el posava en punt mort, pel consum. On ara tinguent un cotxe de Benzina, ja que el gas oil no em diu res. Doncs faig la mateixa regla de tres que amb el 1430. El que baixant per la carretera de Caldes fins a la Bobila, se'm fica a setanta Quilòmetres en punt mort. Quan jo circulant per la carretera, no passo dels 50-60 Quilòmetres. Ja ser que a l'autoescol-la no t'ensenyen a anar en punt mort, sino que sempre has d'anar amb una marxa posada perquè el motor et faci de fré. Tot sigui per la butxaca. Ahahaha......!! Sort!!!!!!!!!

Seat

Seat

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

Seat 1430 del 1969

El meu Avi

http://www.youtube.com/watch?v=4uOiAcxewtA
Tema Viatges. Amb la tecnologia de Blogger.